Hírek

Elérhetőségek

Álláspályázat (hivatalsegéd)

A Nagyhegyesi Polgármesteri Hivatal

pályázatot hirdet

hivatalsegéd

munkakör betöltésére

A munkaviszony időtartama: határozatlan idejű munkaviszony 

Foglalkoztatás jellege: részmunkaidő

A munkavégzés helye: 4064 Nagyhegyes, Kossuth utca 2. 

A munkakör főbb elemei: a Polgármesteri Hivatalban és az épület közvetlen környezetében takarítói feladatok ellátása a munkaköri leírás szerint, továbbá hivatalos iratok kézbesítése a településen belül

Munkabér és juttatások: a munkabér megállapítására és a juttatásokra a Munka Törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény rendelkezései az irányadók

Pályázati feltételek:

  • 8 általános iskolai végzettség, 

  • büntetlen előélet,

  • cselekvőképesség,

  • magyar állampolgárság,

  • 3 hónap próbaidő vállalása.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent: hasonló munkakörben szerzett tapasztalat

A pályázat részeként benyújtandó iratok:

  • önéletrajz

  • 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány (utólag is benyújtható)

A munkakör betölthetőségének időpontja: A munkakör a pályázatok elbírálását követően, de legkorábban 2025. január 6. napjától tölthető be. 

A pályázat benyújtásának határideje: 2024. december 18. 16.00 óra

A pályázatok benyújtásának módja: 

  • Postai úton, a pályázatnak a Nagyhegyesi Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (4064 Nagyhegyes, Kossuth utca 2.). Kérjük a borítékon feltüntetni a munkakör megnevezését: hivatalsegéd.

  • Személyesen: Dr. Csősz Péter jegyzőnél, 4064 Nagyhegyes, Kossuth utca 2., jegyzői iroda

  • Elektronikus úton a pályázatnak a hivatal@nagyhegyes.hu e-mail címre történő megküldésével

A pályázat elbírálásának határideje: 2024. december 19.