A Nagyhegyesi Polgármesteri Hivatal
pályázatot hirdet
hivatalsegéd
munkakör betöltésére
A munkaviszony időtartama: határozatlan idejű munkaviszony
Foglalkoztatás jellege: részmunkaidő
A munkavégzés helye: 4064 Nagyhegyes, Kossuth utca 2.
A munkakör főbb elemei: a Polgármesteri Hivatalban és az épület közvetlen környezetében takarítói feladatok ellátása a munkaköri leírás szerint, továbbá hivatalos iratok kézbesítése a településen belül
Munkabér és juttatások: a munkabér megállapítására és a juttatásokra a Munka Törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény rendelkezései az irányadók
Pályázati feltételek:
- 8 általános iskolai végzettség,
- büntetlen előélet,
- cselekvőképesség,
- magyar állampolgárság,
- 3 hónap próbaidő vállalása.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent: hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
A pályázat részeként benyújtandó iratok:
- önéletrajz
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány (utólag is benyújtható)
A munkakör betölthetőségének időpontja: A munkakör a pályázatok elbírálását követően, de legkorábban 2025. január 6. napjától tölthető be.
A pályázat benyújtásának határideje: 2024. december 18. 16.00 óra
A pályázatok benyújtásának módja:
-
Postai úton, a pályázatnak a Nagyhegyesi Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (4064 Nagyhegyes, Kossuth utca 2.). Kérjük a borítékon feltüntetni a munkakör megnevezését: hivatalsegéd.
-
Személyesen: Dr. Csősz Péter jegyzőnél, 4064 Nagyhegyes, Kossuth utca 2., jegyzői iroda
-
Elektronikus úton a pályázatnak a hivatal@nagyhegyes.hu e-mail címre történő megküldésével
A pályázat elbírálásának határideje: 2024. december 19.